Songcamp 2.0 – Masterclasses

Elk jaar organiseert Poppunt Overijssel in samenwerking met de drie Overijsselse poppodia Hedon, Burgerweeshuis & Metropool het project Songcamp. Tijdens Songcamp creëren we een bubbel voor Overijsselse acts om zich volledig op hun act te kunnen focussen.

Dit jaar is Songcamp in een nieuw jasje gestoken, waarbij er meerdere acts kunnen deelnemen in het voortraject met drie masterclasses. We stellen de drie gasten graag aan jullie voor. Er gaat uiteindelijk een kleine selectie door naar het Songcamp VIP-traject.

David Koster

David Koster
David is A&R Manager bij Caroline Benelux. Dit label brengt muziek uit van o.a. Tame Impala, Tom Misch, Aitch, Denzel Curry en Mac Demarco. In de Benelux heeft Caroline ook een mooie lokale stal met o.a. Chef’Special, De Staat, Tamino, Selah Sue en GIAN. Van 2010 tot 2019 was David werkzaam bij Top Notch.

Cor Hospes

Cor Hospes
Cor Hospes is oprichter en creatief directeur van het contentmarketingbureau Merkjournalisten dat merken en mensen helpt met het vertellen van verhalen. Cor is een vermaard internationaal spreker en schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. Hij werkt en woont in Amsterdam, en houdt van koken en muziek. 

Annerieke Otten

Annerieke Otten
Annerieke helpt bij de eerste fase van een nieuw te produceren concept. De fase waarin de ideeën nog een chaotische brei zijn of waarin er wel een helder idee is maar geen budget. Hoe begin je dan? Wat zijn de eerste stappen? En hoe kom je aan geld? Annerieke wijst de weg. Ze werkt(e) voor o.a. Poppodium Hedon, Zwolse Theaters, Kunstbende en ArtEZ.

Het motto van Annerieke: Met meer kennis van zaken heb je meer regie over je creatieve ideeën. Ik deel mijn kennis en adviseer met veel creativiteit en gevoel voor strategie. Ik spiegel en help om duidelijke keuzes te maken: wat doe je wel en wat juist niet?

Meer info over het project Songcamp vind je op deze pagina. De insluitingen voor dit jaar zijn gesloten.